Vraag een offerte aan ! Software
Karakteristieken
Klantgegevens zijn meestal verspreid over meerdere locaties. Voor het beheer van de mastergegevens (Master Data Management) heeft u alleen toegang tot uw systemen nodig, zoals een CRM-systeem of facturatiesysteem, om de gegevens op één enkele interface te verzamelen
De resultaten van uw communicatie zijn sterk afhankelijk van de betrouwbaarheid van uw gegevens. Uw team gebruikt ze alleen als ze juist, compleet, up-to-date en uniek zijn
Klantinformatie samenvoegen is alleen relevant als u zeker weet dat de betreffende informatie een en dezelfde klant betreft. Onze software kan u dit garanderen
Voer in 10 seconden de gedetailleerde gegevens van een nieuwe klant in. Ongeacht of uw klant uit Rusland, Brazilië of Duitsland komt, kunt u met “First Time Right” direct adressen, namen en allerlei andere gegevens van contactpersonen van over de hele wereld invoeren
Zeker weten met wie u zaken doet, is in tal van sectoren een vereiste, maar in veel gevallen ook een noodzaak. Wanneer u een nieuwe klant accepteert, voert u automatisch de vereiste controles uit. Zo weet u altijd met wie u zaken doet