11 April 2012

Oplossingen voor de automatische verwerking van dienstencheques

Oplossingen voor de automatische verwerking van dienstencheques

Bedrijven die met dienstencheques betaald worden, kennen het administratieve en arbeidsintensieve verwerkingsproces alvorens ze door Sodexo uitbetaald kunnen worden. Is voor elke prestatie een cheque ontvangen? Zijn de ontvangen cheques geldig en zijn ze volledig ingevuld?

Met Neocheque brengt Neopost enkele oplossingen op de markt, die deze verwerking van cheques volledig automatiseert. Onze oplossingen voeren niet alleen correcte controles en tellingen uit, ze drukken ook – indien gewenst - het ondernemingsnummer, de naam van de onderneming, INSZ-nummer en de naam van de werknemer af op de correcte zijde van de cheque.

Bovendien hebben we met Neocheque Isascan een oplossing die zelfs nog een stapje verder gaat: een scan van elke cheque (voor- en achterkant) wordt gearchiveerd in geval van problemen én de correcte borderellen kunnen afgedrukt worden. De software maakt automatisch een berekening van het door Sodexo verschuldigde bedrag. Nadien kunnen de gegevens (en rapporten) vanuit de software geëxporteerd worden naar uw bestaande backoffice softwarepakket.

De vele gebruikers van deze innovatieve oplossingen zijn enorm opgetogen over de tijdswinst die ze ondertussen realiseren.

Lees meer over de automatische verwerking van dienstencheques via Isascan.