Het beheren van al uw klantgegevens

Dit programma past zich flexibel aan bij veranderingen in uw bedrijf. Het is een onontbeerlijke tool om onvolledige gegevens te voorkomen. 

  • Voer in 10 seconden de gedetailleerde gegevens van een nieuwe klant in
  • Verzamelt de gegevens op 1 enkele interface
  • Voert automatisch de vereiste controles uit wanneer u een nieuwe klant accepteert

Karakteristieken

Beheren van de gegevens

Klantgegevens zijn meestal verspreid over meerdere locaties. Voor het beheer van de mastergegevens (Master Data Management) heeft u alleen toegang tot uw systemen nodig, zoals een CRM-systeem of facturatiesysteem, om de gegevens op één enkele interface te verzamelen

Kwaliteit van de gegevens

De resultaten van uw communicatie zijn sterk afhankelijk van de betrouwbaarheid van uw gegevens. Uw team gebruikt ze alleen als ze juist, compleet, up-to-date en uniek zijn

Identificatie-problemen oplossen

Klantinformatie samenvoegen is alleen relevant als u zeker weet dat de betreffende informatie een en dezelfde klant betreft. Onze software kan u dit garanderen

First Time Right

Voer in 10 seconden de gedetailleerde gegevens van een nieuwe klant in. Ongeacht of uw klant uit Rusland, Brazilië of Duitsland komt, kunt u met “First Time Right” direct adressen, namen en allerlei andere gegevens van contactpersonen van over de hele wereld invoeren

Audit klantenwerving

Zeker weten met wie u zaken doet, is in tal van sectoren een vereiste, maar in veel gevallen ook een noodzaak. Wanneer u een nieuwe klant accepteert, voert u automatisch de vereiste controles uit. Zo weet u altijd met wie u zaken doet

Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in

Output management software OMS-200

OMS-200 garandeert de veiligheid en integriteit...

Output management software neopost

Met OMS-500 heeft u de volledige controle over ...