Track Inside update

Neopost, wereldwijd marktleider op het gebied van postverwerkingsoplossingen en een belangrijke speler in de markt van de digitale communicatie en verzenddiensten, introduceerde in februari haar nieuwe visuele identiteit. Deze identiteitsverandering geeft de nieuwe positionering van Neopost in de digitale wereld weer en zorgt voor een consistente merkbeleving binnen de gehele organisatie.

 

Ook Track Inside heeft een identiteitsverandering doorgaan. Het nieuwe logo, de nieuwe kleuren zijn doorgevoerd in onze Bookings- en Track & Trace websites. Als laatste zal de software op de PDA ook worden aangepast. In de nieuwe versie zullen naast de nieuwe branding ook een aantal nieuwe features beschikbaar zijn. Graag vertellen wij u meer over deze nieuwe mogelijkheden.

Welke updates ?

  • Container en items – Het is nu mogelijk om alle items in een (rol)container te registeren. Zodra de status van de container wordt aangepast, worden alle onderliggende items in die container ook veranderd met die betreffende status. Toch is van elk items de geschiedenis op te vragen via de Track & Trace website.
  • Vrije velden in het boekingsscherm – U heeft nu de mogelijkheid om 3 zelf op te geven waarden in te voeren bij het inboeken van een nieuw item. Twee van deze vrije velden zijn uitgerust met een zelf aan te maken dropdownlist. Deze velden kunnen door een administrator via het instellingenscherm worden geconfigureerd.
  • Registeren van retouren
  • Bij boeken direct als inkomend registeren – het is nu mogelijk om direct in het boekingsscherm het item ook als binnengekomen te registeren. Deze mogelijkheid ziet u rechtsonder in het boekingsscherm. Dit scheelt u weer een extra handeling met de PDA.
  • Tekst van de notificatie email zelf bepalen – U kunt de tekst van de notificatie email nu zelf bepalen. Deze tekst kunt u doorgeven aan Neopost, waarna deze voor u wordt aangepast.
  • Opmaak van het label zelf bepalen – U kunt nu zelf bepalen hoe de opmaak van het label voor nieuwe pakket eruit komt te zien. Deze opmaak kunt u doorgeven aan Neopost, waarna deze voor u wordt geconfigureerd.

Hoe de update maken ?

Voor de nieuwe versie van Track Inside hoeft u alleen de software van de PDA zelf via een update bij te werken. De Bookings- en Track & Trace website zijn door Neopost ID alvast voor u van de nieuwste versie voorzien.

Het updaten van de software op uw PDA is heel eenvoudig. U logt hiervoor in met het administrator account  op uw PDA. Vervolgens kiest u voor de optie “Software update”. Controleer of er een nieuwe versie voor u klaar staat. Zodra het systeem een of meerdere update patch(s) heeft gevonden, klikt u rechtsonder op ok. U zet uw PDA in de houder terug en laat de update rustig uitvoeren. Dit kan 5-10 minuten duren. Uw PDA zal zich enkele malen automatisch opnieuw opstarten. Zodra de update is voltooid kunt u zich weer op de normale wijze inloggen. Heeft u vragen, opmerkingen of problemen met deze update? Dan kunt u via onze website een supportaanvraag doen.